Gyakran Ismételt Kérdések

(GY.I.K. / GYIK / GYÍK vagy bármi egyéb)



Mi is a GmR WebShop?

  • A GmR WebShop (továbbiakban: webshop) a GTA Magyar RolePlay (továbbiakban: GmR) szerver hivatalos webáruháza, melyen ún. "Prémium Pontos" (továbbiakban: PP-s) termékeket lehet vásárolni. 



Milyen PP-s termékek érhetőek el?

  • A webshop a GMR 4.0 indulása óta csak Prémium Pontokat lehet vásárolni akár egyedi értékkel, akár "csomagonként".



Hogyan vásárolhatok a WebShopon?

  1. Az általad választott terméke(ke)t megnyitva láthatod annak adatlapját, valamint néhány szükséges adatot, melyet a kosárba tételhez szükséges megadnod. A két legfontosabb adat a Steam és Discord neved, mely a rendelés beazonosításához szükséges. Ezek megadása és mentése után már kosárba tudod helyezni a terméke(ke)t.
  2. A kosár tartalmának megtekintésekor van lehetőséged egy előzetesen kapott Promóciós Kód megadására. Továbblépve a rendszer bekéri a személyes adataidat. Ezek alapján fog elkészülni a rendelés Díjbekérője, valamint teljesítés esetén a Számlája.
    Előzetes regisztráció esetén egy gombnyomással folytathatod a vásárlást.
  3. Fizetési lehetőségeinket igyekszünk bővíteni, de jelenleg csak Elektronikus banki utalással lehetséges fizetni a rendelése(i)d. Ezt kiválasztva haladhatsz csak tovább.
    El kell fogadd a Szolgáltatási feltételeket, majd mégegyszer áttekintheted a rendelésed, hogy biztosan azt rendeled-e, amit szeretnél.
  4. A rendelés leadása gombbal leadhatod a rendelésed.

Fontos, hogy a rendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár!



Hogyan tovább a leadott rendelésemmel?

  • A webshop személyzete megkezdi a rendelésed feldolgozását, amint tudja. A feldolgozás alatt mégegyszer leellenőrzi az ott szereplő adatok formai helyességét, majd ha mindent rendben találtunk, kiállítjuk a Díjbekérőt. Ekkor a rendelés státusza "Várakozás a vételár beérkezésére" állapotra vált.
    • Amennyiben problémát észlelünk, a rendelés státusza "Hitelesítésre vár" állapotban lesz mindaddig, míg nem válaszolsz a levelünkre és ki nem javítod az esetleges hibá(ka)t. Amennyiben ez 5 napon belül nem történik meg, töröljük az adott rendelést.

  • A díjbekérőt a gmrserverhu@gmail.com email címről küldi ki a Billingo rendszere, melynek befizetésére 15 nap áll rendelkezésre.
    • Amennyiben a befizetés elmarad a megadott határidőn belül, kénytelenek vagyunk törölni a rendelést.

  • A befizetés feldolgozását követően a rendelés "Fizetve" státuszba kerül, innen tudod, hogy megérkezett a befizetésed. Rendszerint ekkor érkezik tőlünk a korábban említett email címről a Számla, mellyel teendőd nincs.

    • Kérjük vegyétek figyelembe, hogy az utalás több napig is eltarthat! Valamint a beérkeztetés akár több, mint 48 órát is igénybe vehet. (Legtöbb esetben hétvégente és ünnepnapokon nem tudjuk ellenőrizni a beérkezett utalások, mert a bank nem frissíti az utalások adatait.) Amennyiben 5 munkanapon belül nem érkezik meg az utalás, vedd fel a kapcsolatot velünk.

  • Miután könyveltük a rendelés ellenértékét, "Átvételre vár" státusszal látjuk el, amely azt jelenti, hogy In-Game a "/pp" parancs beírását követően át is vehető.

  • Az átvételt követően a rendelés befejezésképpen "Teljesítve" státuszt kap.



Hogyan tudom átvenni a rendelést?

  • In-Game a "/pp" parancs beírását, majd a 9 jegyű webshop által generált rendelésazonosító beírását követően veheted át a rendelt Pontokat.



Van lehetőség cserére?

  • Pontok cseréjére nincs lehetőség.



Van lehetőség ajándékozásra?

  • Igen. Ehhez annyi a teendőd, hogy a Steam és Discord mezők kitöltésekor az ajándékozott adatait adod meg, valamint az erre a célra szánt mezőben Igen-nel válaszolsz.



Ajándékozott járművet kihasználatlanság esetén átkérhetem magamhoz/átadhatom másnak?

  • Nem. Mivel a jármű átadása megtörtént, így az ÁSZF-ben foglaltak szerint a jármű már nem átruházható. 



Elállhatok a rendeléstől, ha igen hogyan?

  • Igen, amennyiben az ÁSZF-ben foglaltak szerint 14 napon belül vagy, nem ajándékozott rendeléstől szeretnél elállni és nem kerültek beváltásra a Pontok.
  • A rendeléstől való elállásához szükséges formanyomtatványt ide kattintva töltheted le. Ennek kitöltése és visszaküldése után tudjuk megkezdeni a rendelés törlését. Visszaküldeni elektronikus formában lehetséges, az info@gmrwebshop.hu címre.



Mi az a hűségpont és hogy működik?

  • A webshopon való rendelsét követően hűségpontokat lehet gyűjteni, melyeket a www.gmrhuseg.hu oldalon írunk jóvá.
  • Ugyanitt lehet beváltani a pontokat az oldalon megtalálható termékekre. 
  • Hasonlóképpen, mint a webshopon, a kosárba helyezést követően tudjátok megadni a beváltandó pontokat. Ezután tudjátok leadni a megrendelést a termékekre.
  • Ezután a helyesen leadott rendelés átkerül a webshopra, onnan pedig szinte azonnal átvehetővé válik.