A BMW már nem akart Mercedes lenni, nem a tömbszerűségen és a lehengerlőségen határozta meg önmagát, hanem a kütyü felől. Nem tudom, mekkora volt akkoriban a Blackberry telefon és BMW vásárlók közös halmaza, de az M5-ben lehet nyomogatni rengeteg gombot, holott már itt volt a gyűlöletes ős-iDrive.
Főbb jellemzői:
Meghajtás: Hátsó kerék meghajtás
Teljesítmény: 507 lóerő
Súly: 2,0t
Gyári végsebesség: 215 km/h
Tuningos végsebesség: 244 km/h
Termék testreszabása
Ne feledd, hogy el kell mentened az egyéni beállításokat, mielőtt azt hozzáadod a kosárhoz
A BMW már nem akart Mercedes lenni, nem a tömbszerűségen és a lehengerlőségen határozta meg önmagát, hanem a kütyü felől. Nem tudom, mekkora volt akkoriban a Blackberry telefon és BMW vásárlók közös halmaza, de az M5-ben lehet nyomogatni rengeteg gombot, holott már itt volt a gyűlöletes ős-iDrive.